მენიუ
ka
ka
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 125 კუბი
  • ფასი: 4200 ლარი
არ არის მარაგში
01
მსუბუქი, კომფორტული და ეკონომიური სკუტერი გამორჩეული დიზაინით და ფერებით
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 125 კუბი
  • ფასი: 4900 ლარი
02
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 150 კუბი
  • ფასი: 4900 ლარი
03
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2021
  • ძრავი: 150 კუბი
  • ფასი: 5900 ლარი
04
შენი მომავალი კომფორტული და ეკონომიური მეგზური
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 125 კუბი
  • ფასი: 4900 ლარი
05
ჰონდას გამძლეობა და ეკონომიურობა
ტექნიკური მონაცემები
  • მდგომარეობა: მეორადი
  • ძრავი: 49 კუბი
  • ძრავის ტიპი: 4 ტაქტიანი
  • ადგილები: 1
  • გარანტია: 1 თვე
01
შენი მომავალი სკუტერი
ტექნიკური მონაცემები
  • მდგომარეობა: მეორადი
  • ძრავი: 49 კუბი
  • ძრავის ტიპი: 4 ტაქტიანი
  • ადგილები: 1
არ არის მარაგში
02
შენი მომავალი სკუტერი
ტექნიკური მონაცემები
  • მდგომარეობა: მეორადი
  • ძრავი: 49 კუბი
  • ძრავის ტიპი: 4 ტაქტიანი
  • ადგილები: 1
03
ჰონდა ჯიორნო 4 ტაქტიანი ინჟექტორზე
ტექნიკური მონაცემები
  • მდგომარეობა: მეორადი
  • ძრავი: 49 კუბი
  • ძრავის ტიპი: 4 ტაქტიანი
  • ადგილები: 1
04
ერთ-ერთი ყველაზე კომფორტული სკუტერი
ტექნიკური მონაცემები
  • მდგომარეობა: მეორადი
  • ძრავი: 49 კუბი
  • ძრავი:ს ტიპი 4 ტაქტიანი
  • ადგილები: 1
არ არის მარაგში
05
იამაჰას ახალი მოტოვიკლი ინჟექტორზე
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 150 კუბი
  • ფასი: 6500 ლარი
01
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 162.71 კუბი
  • ფასი: 6700 ლარი
02
დაბალკუბიანი ქალაქის მოტოციკლი
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2021
  • ძრავი: 125 კუბი
  • ფასი: 4900 ლარი
03
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 250 კუბი
  • ფასი: 9500 ლარი
04
ტექნიკური მონაცემები
  • წარმოების წელი: 2020
  • ძრავი: 155 კუბი
  • ფასი: 8500 ლარი
05
როგორ მოვუაროთ ვესპას ახალ სკუტერს
May 12, 2020

... დააა შენ შეიძინე ვესპა, გილოცავთ

მარა ეხლა რა ხდება?

ვესპას უნდა მიხედვა. არა იმიტომ, რომ მარტივად ფუჭდება ან ზედმეტად ფაქიზია. პირიქით, მეტალის კორპუსით, ალუმინის დისკებზე, ურბილესი და ძალიან გამძლე ამორტიზაციით, თითქმის უნაკლო 3 სარქველიანი ძრავით, ვესპა ყველაფერია, გარდა ფაქიზისა. მაგრამ მიხედვა უნდა, როგორც კარგ ცხენს, როგორც კარგ მანქანას, როგორც კარგ ყველაფერს. ეხლა შენ უნდა გაეშურო და დალაშქრო ქალაქის ყველა ქუჩა და უბანი და არცერთი შესახვევი არ უნდა დაგრჩეს გამოუძიებელი. ყველა ფანჯარას უნდა ჩაუქროლო და ყველა ბავშვს უნდა გამოაყოლებინო თვალი. ახლა შენი დრო მოვიდა, მაგრამ სანამ ამ ყველაფერს იზამ - წაიკითხე რა რეკომენდაციები გვაქვს ვესპას მოვლაზე. გარანტია: პირველ რიგში, ალბათ იცი, რომ 1 წელი ან 12 000 კილომეტრი გაქვს გარანტია ვესპას ძრავზე და ელექტრო ნაწილებზე. თუ სკუტერი შენთვის პირადი გადაადგილებისთვის გჭირდება ქალაქისთვის, სავარაუდოდ 12000 კილომეტრის გავლამდე 1 წელი გავა. ამ პერიოდში სერვისი უნდა უტარდებოდეს მხოლოდ სკუტ სკუტში. ყურადღება მიაქციე სკუტ სკუტის პლომბ სტიკერებს, რომელიც ჩვენთვის წარმოადგენს მტკიცებულებას, რომ სკუტერში, გარანტიის პერიოდში, სხვისი ხელები არ ურევია. სკუტერი უნდა იყოს ხელშეუხებელი, როდესაც ჩვენ მივიღებთ შენს ვესპას სახელოსნოში. გასახმარისება (ე.წ. აბკატკა): შენი ვესპას ძრავი არის ახალი, ის დაქოქეს სულ რამოდენიმე წუთით პიაჯიოს ქარხანაში შემოწმებისას და ასევე სულ რამოდენიმე წუთით ჩვენთან შემოწმებისას. ახალ ძრავს კი უყვარს ფაქიზად მოპყრობა. ვესპას სკუტერებზე ე.წ. აბკატკას გავდივართ დაახლოებით 250-700 კილომეტრის განმალობაში, რაც იმას ნიშნავს, რომ ამ პერიოდში არ იარო ჩქარა და რაც უფრო მნიშვნელოვანია არ იარო ძრავის მაღალი დატვირთვით. საუკეთესო იქნება, თუ სკუტერის აქსელერატორის სახელურს გასახმარისების პერიოდში გადაწევ დაახლოებით ნახევარ ბრუნზე, იმის მიხედვით 125 კუბიანი ვესპა გყავს თუ 150, სწორ ზედაპირზე, ერთი ადამიანით, დაახლოებით 60-70 კმ/სთ-მდე ივლი. გახურება: მიუხედავად იმისა, სკუტერი ახალია თუ ძველი, ცივი ძრავის გახურება მნიშვნელოვანია. გასახმარისების პერიოდში, სკუტერის გახურება კიდევ უფრო მეტ მნიშვნელობას იძენს, ვინაიდან, როგორც ზევით აღვნიშნეთ ყველა ახალ ძრავს ძალიან დიდი სიფაქიზით უნდა მოვეპყრათ. თუ შენ ვესპას აქვს მექანიკური სასი (ე.წ. პადსოსი), აუცილებლად გამოწიე ცივზე დაქოქვისას, დაელოდე დაახლოებით 1-2 წუთი ზაფხულში და 4-5 წუთი ზამთარში და მხოლოდ ამის შემდეგ შეწიე და დაიწყე მგზავრობა. კარგი იქნება, თუ ამ ამბავს ჩვევად იქცევ და გასახმარისების შემდეგაც გაახურებ ხოლმე ძრავს. თუ შენს ვესპას აქვს ელექტრონული სასი (ე.წ. პადსოსი) უბრალოდ დაქოქე და აღნიშნული დროის განმავლობაში ნუ დაძრავ სკუტერს. გასახმარისების მანძილის გავლის შემდეგ, აუცილებლად უნდა შეცვალო ზეთი და მხოლოდ ამის შემდეგ შეგიძლია გადახვიდე სკუტერის ჩვეულ ექსპლუატაციაზე. ეს საკმაოდ მცირე კომპრომისია, იმასთან შედარებით, თუ რამხელა რესურსით მოგემსახურება შენი ვესპა გასახმარისების შემდგომ. რაც შეეხება გარანტიის გასვლის შემდეგ, თავისუფალი ხარ მიაკითხო იმ სერვისს, რომელიც გირჩევნია, უბრალოდ გახსოვდეს, ვესპას ცვეთადი ან არაცვეთადი ნაწილები, მხოლოდ სკუტ სკუტშია და მოერიდე არაორიგინალ, არაოფიციალურ ნაწილებს. გარანტიის გარდა, კიდევ რამოდენიმე რეკომენდაცია გვაქვს შენთვის: ფერები: ვესპას ერთ-ერთი საუცხოო და ბრწყინავი ფერები აქვს. ამიტომაა, რომ ვესპა ქალაქში თვალში გხვდება არა მხოლოდ მაშინ, როცა ახალია, არამედ 3-4 და ალბათ უფრო მეტი წლის შემდეგაც. ეს მისი სპეციალური ღებვის ტექნოლოგიის დამსახურებაა, რასაც, ძალიანაც რომ მოვინდომოთ, ვერ გავიმეორებთ საქართველოში. ასე რომ, ძალიან გთხოვ, მოერიდე ავარიებს და გასმა/გამოსმას. მეტალის ერთიანი კორპუსი: ვესპას დაბადების დღიდან, ანუ 1946 წლიდან მეტალის ერთიანი, მონოლითური კორპუსი აქვს. ეს მის პრემიალურობას უსვამს ხაზს, ასევე, ყველა პლასტმასის კორპუსიანი სკუტერისგან განსხვავებით მისი კორპუსი არ მოინჭყრევა და არ მოირყევა რამოდენიმე წელში. თუმცა ამ ამბავს ერთი უარყოფითი მხარეც ახასიათებს - მისი შეკეთება - სწორედ მისი მონოლითური კორპუსის გამო, მისი დაშლა, შეღებვა, შემოღებვა, თუნუქის გასწორება და ა.შ. საკმაოდ რთული საკითხია. ამიტომ, ისევ და ისევ, ძალიან გთხოვ, მოერიდე ავარიებს და კორპუსის გასმა/გამოსმას. ქურდობა: ნუ დატოვებთ სკუტერს დაუბმელს ღამის განმავლობაში. დღისით მოპარვის ფაქტები უკიდურესად იშვიათია, ქურდები ძირითადად ღამით მუშაობენ. საუკეთესო თუ გაქვთ ფარეხი, რომელიც იკეტება. თუ გაქვთ დაცული ეზო ან სადარბაზო, ესეც მშვენიერია, მაგრამ თუ სკუტერის ქუჩაში დაყენება გიწევთ, უმჯობესია დააყენოთ კამერებით აღჭურვილ შენობასთან და აუცილებლად დააბათ. ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ სიგნალიზაციით, რომელსაც უკვე ბევრი კომპანია აყენებს და არ ჯდება ძვირი. ზამთარში შენახვა: თუ აპირებთ სკუტერის დიდი ხნით მიტოვებას, განსაკუთრებით ზამთარში, ჩვენი რჩევა იქნება შემდეგი: 1) გაავსოთ ბენზინის ავზი ბენზინით, რომ არ დაიჟანგოს. 2) ჩახსნათ აკუმულატორი ან იდეალურ შემთხვევაში ამოიღოთ და შეინახოთ სახლში. 3) გადააფაროთ რაიმე, რათა დაიცვათ ფილტრი და კარბურატორი მტვრისგან და არ მოგიწიოთ შემდეგ ამ ნაწილების წმენდა. 4) დიდი ხნის უმოძრაოდ ყოფნის შემდეგ, აუცილებლად შეცვალეთ ზეთი და გაატარეთ დიაგნოსტიკა მცოდნე ადამიანთან, სასურველია ისევ და ისევ ჩვენთან. მგონი ბევრი არ არის. თუ ამ ყველაფერს გაითვალისწინებ, შეგიძლია იყო მშვიდად და არხეინად. ამ ყველაფერს რთულად ნუ შეხედავ, სკუტერის მთავარი უპირატესობა ისაა, რომ ცხოვრებას გაგიმარტივებს და უფრო გაგიფერადებს. ვესპას სკუტერები შეგიძლია ნახო აქ: Vespa VXL Vespa SXL თუ შენ ჩვენგან სხვა სკუტერი იყიდე, წაიკითხე მისი მოვლის პირობები შემდეგ ლინკებზე: როგორ მოვუაროთ მეორად სკუტერს როგორ მოვუაროთ ჰონდას ახალ სკუტერს როგორ მოვუაროთ ჰონდას ახალ მოტოციკლს.

მთელი ქვეყანა ჩვენ ვიქნებით.

906 ნახვა
გააზიარე Facebook